GLAD!


Är hos en kompis och blivit bjuden på vin och trevligt sällskap, och nu ska vi ge oss ut och dansa! Jag är så tacksam för alla vänner jag har, de gör allting så mycket bättre. Trots att jag ofta har ont om pengar till att hitta på saker så ser de till att jag ändå får vara med och uppleva saker, det är jag så otroligt glad för.

Jag tänker också att detta kan vara sista gången jag går ut och dansar och dricker alkohol på väldigt länge, så det gäller att ta tillvara på det.

Då mina matvanor inte är så bra för tillfället då jag har dålig aptit och gärna glömmer bort att äta, så är jag väldigt lättpåverkad för tillfället och jag känner att vinet har verkligen gett effekt, vilket är ovanligt, för ofta får jag dricka MYCKET vin för att känna något alls.

Anyhow, nu ska jag njuta av livet och jag hoppas att ni gör detsamma!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack för komplimangen :)

För kunde jag aldrig tro på eller ta till mig en komplimang men nu suger jag åt mig som en svamp hehe



Hoppas ni hade det kul på dansen. Älskar själv att dansa....

2011-11-27 @ 18:46:51
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: jolene

Wow, vilken helkväll! :D



Jag vet vad du menar med komplimanger, har också svårt med det. Men övning ger färdighet!

Ja vi hade superkul, kram!

2011-11-27 @ 22:32:23
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0