VIKTTABELL START.


Hej på er.
Jag har gjort en skitsnygg vikttabell i Excel som jag kommer att lägga upp här varje månad. Jag börjar från och med idag, då jag vägde mig på ITRIM, sen kommer jag att väga mig 1ggn/månaden och lägga upp resultatet här. Jag har bestämt mig för att börja med ITRIMS VLCD-produkter den 1 januari 2012, se det som att mitt nya liv börjar första dagen på det nya året. Jag har också bett om att få bli opererad TIDIGAST vecka 6, dvs andra veckan i Februari. Då hinner jag gå på VLCD i 3 veckor och sedan MODIFAST i 2 veckor, och om jag skulle få en operationstid senare så kan jag bara fortsätta med ITRIMS LCD-produkter efter VLCD-perioden och sen börja med MODIFAST 2 veckor innan operationen. Jag känner mig mycket nöjd med detta beslut och denna planering. Och för mina smarta tankar om detta fick jag mycket beröm av min Hälsorådgivare idag, det gjorde mig väldigt glad.

Här kommer i alla fall första delen i vikttabellen!






Japp, det var det! Lite annorlunda ändå från sjukhuset igår. Nu ska jag åka in till stan och umgås med pojkvännen.
Ha en fin fredag! Kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0