VAD HÄNDE MED GRANNSÄMJAN?


Jag hatar mina jävla grannar så jävla hårt så det finns inte. Snart går jag och slaktar dem allihop! Är det inte musik som hörs ända till Kebnekajse så är det TVn som pratar även för de döda, och inte nog med det, idag har de borrat HELA FUCKING JÄVLA DAGEN! Och nu är klockan snart 22 och de håller på ännu! Man kan ju undra vafan de håller på med? Varför borrar de inte färdigt allting på en och samma gång istället för att borra lite åt gången? ALLA vet väl hur jävligt det låter när någon borrar!? FYFAN säger jag bara! Har lust att bara springa ut och skrika och slå sönder skallen på alla som bor i det här förbannade jävla skithuset.

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Fru Viksten

åt modifast i 4 veckor innan op. hade man inte gått ner sina 10kg då blev operationen uppskjuten. vet att det är lite olika med viktnedgången innan op. men det var dem direktiven jag fick.

2011-12-18 @ 21:46:56
URL: http://fruviksten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0