UNDERBART HUMÖR!


Åh! Idag har jag haft en jättebra dag! Jag vet inte varför, men jag har lyckats vara genuint glad och exalterad idag, vilket jag inte varit på väldigt väldigt länge. Fy fan vilken härligt känsla! Kände mig så lättsam och bekymmersfri.

Jag började med en sovmorgon, jag lät mig sova ut så länge jag behövde. Det var superskönt och jag tror definitivt att det bidrog till mitt goda humör. Gick upp vid 11 och åt frukost vid 12.30. Det enda dåliga med idag var väl min kosthållning, men vafan! I alla fall så spenderade jag större delen med att slappa, se på film och bara njuta av min städade lägenhet och kände mig tacksam över mitt liv och de människor som finns i det.

Jag började också uppdatera min blogg, som ni säkert märkt! Jag började vid 15 och tänkte äta lunch vid 15.30-16.00 där någonstans, men jag la inte märke till klockan förrän den var 16.45! Och det var pga magen kurrade som en idiot! Jag blev helt chockad, hur fan hann det gå nästan två timmar? Det kändes ju mer som en kvart!

I alla fall, fick i mig lunchen vid 17.00 och en stund senare tappade jag upp ett bad, tände värmeljus överallt och satte på Melody Gardot. Så jävla najs och avslappnande! Jag tog min tid och gjorde mig i ordning och precis när jag var klar kom Joakim och vi åkte till Heron City och åt middag.

Efter det mötte vi upp Anna och Emil, och deras kompis Johan. Tillsammans gick vi och såg den nya Sherlock Holmes-filmen. Sjukt bra! Jag gillar karaktärerna som fan, Guy Ritchie är en riktigt bra regissör. Efter filmen åkte vi hem, dock fick Joakim och jag stå och vänta på bussen i regnet en bra stund, då blev man lite avundsjuk på Anna och Emil som har bil!

Jaja nu är vi hemma i alla fall och ska sova.
Jag hoppas ni också haft en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0