TRÖTT.


God morgon på er.
Pojkvännen sov här inatt och har just åkt iväg till jobbet, vilket var superbra för mig eftersom det drog mig upp ur sängen i tid. Tyvärr har jag huvudvärk, jag hoppas att det blir bättre efter frukosten.

Nu känns det verkligen att det är vinter, trots att snön håller sig borta, för det är riktigt mörkt ute. Har drömt en massa konstigt inatt, men det mest läskiga var att jag drömde att jag skulle opereras. NU. Jag gick och väntade på att de skulle skriva in mig och jag var så jävla nervös, hade nästan en panikångestattack. Det kändes så obehagligt! Sen låg jag äntligen där på britsen och de körde runt mig och fyfan vad rädd jag var! Väntade bara på att de skulle söva mig så jag skulle slippa oroa mig mer.

Usch, lite jobbigt ändå. Jag är rätt säker på att allting kommer gå bra när jag opereras, jag läker bra och jag har bra värden osv, men ändå kan jag inte låta bli att oroa mig för att jag ska må så otroligt dåligt både innan och efter operationen. Jag har frågat min Mamma om hon kan komma och vara med mig på sjukhuset men hon var väldigt tveksam till det. Och då vet jag inte vem jag ska fråga, liksom. Det känns ändå viktigt på något sätt att i alla fall NÅGON jag litar på och känner mig trygg med följer med mig.. Blä, blev lite ledsen nu då jag insåg att jag egentligen inte litar särskilt mycket på folk. Har vetat det länge, men jag trodde att jag hade blivit bättre på det.

Nä, nu ska jag fixa frukost och titta på lite film eller något så jag får vila tankarna och oron litegrann.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0