TÄNK OM JAG HADE EN LITEN LITEN APA.


Oompa oompa fallerallera! Nä, men seriöst. Ända sen jag drog ut tanden så smakar jag bokstavligt talat APA i munnen. Mest på morgonen förstås, men jag kan tycka att jag gör det under dagen också. Mindre trevligt, ska ni veta!

Nu har jag varit uppe i en timme och ännu har jag inte gått och fixat frukost. Magen skriker men jag har NOLL matlust. Det är ofta så på morgonen men efter en stund brukar det ordna till sig, men på senaste har det varit såhär. Om jag fick slippa äta, så skulle jag. Hela dagen!

Jag har hittat två till bloggar! Båda är tjejer som är i min ålder och som också opererat sig. Tyvärr bor ingen av de i Stockholm! Det känns på något mer intressant när de är i ens egen ålder. Jag ska fråga om jag får länka till deras bloggar. Just nu längtar jag extra mycket till operationen, önskar det var Februari nu!

Har läst lite på gruppen på FB att många tycker det är jobbigt med flyt-perioden. Är Modifast mycket mer äckligt än ITRIMs måltidsersättning? Jag tycker att det var lekande lätt att gå på ersättningen, är det bara jag? Jag vet att smaken inte är den allra bästa men det är så skönt att slippa laga mat och tänka och bara köra. Så enkelt! Och när man vet att man ska opereras precis efteråt måste det ju nästan vara enklare? Mja jag vet inte, vi är ju alla olika..

I alla fall, nu får jag borsta tänderna och äta den där jävla frukosten då.


Kommentarer
Postat av: Fru Viksten

Hej!

Länka på du! Kul att du läser min blogg :-)

Flytperioden var rätt lätt ok för mig med. Åt modifast och även deras puddingar de har. Fuskade några ggr med under de 4 veckorna som jag åt dem. Det är som du säger. Man vet att det bara är för en kort period och efter de där veckorna börjar livet på nytt.

Ha en bra helg!

Kramar

2011-12-18 @ 14:01:24
URL: http://fruviksten.blogspot.com
Postat av: jolene

Frun; tack så mycket! Hur kommer det sig att du åt Modifast i 4 veckor? :) Tack detsamma!

2011-12-18 @ 21:30:10
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0