SUG.


Det blev att stanna hemma från mitt fullspäckade schema för dagen. Jag har haft feber och ont och känt mig helt energilös och inte lyckats få något gjort eller komma iväg någonstans. Det är fortfarande jobbigt att äta, men så länge jag tar smärtstillande så är det helt okej.

Sötsuget som jag hade i helgen har fortsatt ända sen dess men det blir svagare för var dag. Däremot har salt och fettsuget kommit och jag vill ha chips och pizza. Jag vet inte när jag åt varken pizza eller chips senast, så länge sen var det! Men nu vill jag alltså ha det. Det är inte lika starkt som sötsuget var i helgen, men ändå.

Köpte biljetter idag för min resa till hemstaden över jul. Dock med Mammas pengar, eftersom jag inte har några själv. Men ju tidigare man köper dem, desto bättre. Jag ville köpa dem redan för två veckor sen, men i och med att Mamma och Lillebror ska åka samtidigt med mig tillbaka upp till Stockholm efter jul så var jag tvungen att vänta tills de bestämt sig. Men så idag fick vi det gjort i alla fall och det blev inte så dyrt i alla fall.

Kostnadsförslaget från Tandläkaren kom idag, det var snabbt jobbat, I like it! Det ser bra ut också, jag tror Soc kommer gå med på det. Nu ska jag försöka äta lite middag och tvätta lite kläder för hand eftersom rena kläder börjar ta slut och jag ska inte tvätta förrän på lördag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grym som klarar dig från sockersugen!

Men när vi träffas får bli ett undantag ;)



Kraaaaam<3

2011-12-09 @ 21:10:45
URL: http://callesflicka.blogg.se/
Postat av: jolene

Jenny; Tack! Haha mja kanske det.. ;) Kram!

2011-12-09 @ 23:37:08
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0