ÖNSKAR.


Jag önskar så mycket att jag hade en kamera! Då hade jag kunnat visa er resultaten bildligt också. Men förhoppningsvis kan jag låna en då och då! Sitter och lyssnar på techno nu för jag och Joel ska ut och dansa ikväll. Har varit jättepepp i flera dagar, men just nu känner jag mest för att göra ingenting alls. Mest vara hemma och mysa!

Men kanske att jag tröttnar på det om ett tag och blir superpepp, vi får se! Ska nog ta och ställa mig och diska och laga mat nu i alla fall. Tyvärr så måste man ju äta ibland också.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag lärde känna dem via en hemlig facebook-grupp som man blir inbjuden till. Om du lägger till mig som vän på facebbok kan jag bjuda in dig om du har lust :)

2011-12-04 @ 12:55:15
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: jolene

Heidi; ah en som jag träffade på sjukhuset i veckan berättade samma sak och skickade inbjudan men den kom inte! Men jag har lagt till dig nu i alla fall :P

2011-12-04 @ 15:16:38
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0