OH, EDWARD!


Haha. Jag åkte hem ganska tidigt ifrån Annelie idag för att hinna hem innan Ike åkte till Arlanda, eftersom han hade mina nycklar. Så vi sa hejdå för tredje gången och han verkade komma iväg med alla sina saker. Jag var också tvungen att lämna matlådorna jag fick av Annelie i frysen, för kl 15 skulle jag möta min kompis Leah inne i stan.

Jag fick en biobiljett av ett företag för några månader sen, som tack för att jag varit med i en undersökning. Och trots att vi hade svårt att hitta dag och tid som passade oss båda så lyckades vi komma iväg idag för att se på den senaste filmen i Twilight-serien. Så bra den var! Ungefär precis som jag hade väntat mig. Jag fick också en kupong på popcorn och läsk, gissa om det var gott! Jag älskar SFs popcorn! Förutom att de fräter sönder munnen, då.

Se vad mycket kul man kan ha, trots att man är fattig som en kyrkråtta! Nu ska jag titta på lite True Blood (mer vampyrer), innan jag ska sova.

Kram på er, hoppas ni också haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0