MITT 2011.


Hur har ditt 2011 varit?

Höga toppar och djupa dalar. Stressigt men också fint.

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Badade i Sicklasjön.

 

Höll du några av dina nyårslöften?

Jag brukar inte avge några.

 

Vem har du umgåtts med mest?

Svår fråga! Men det måste nog bli Joakim.

 

Bästa minnet från 2011?

Fett svårt att svara på, har jättemånga bra minnen.. Men Nyårsfesten lär jag nog inte glömma i första taget.

 

Vem saknade du?

Min Farmor, mina Brorsbarn.

 

Hur många hade du sex med?

De jag ville ha det med.

 

Hur många kysste du?

Ungefär lika många som jag hade sex med.

 

Tror du att år 2012 kommer blir bättre eller sämre än 2011?

Jag vet att det kommer knäcka 2011 rätt hårt!

 

Vad gjorde dig riktigt glad i år?

Mina fantastiska vänner, min familj och min pojkvän.

 

Vilken var din bästa månad?

Juni/juli.

 

Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

Massor!

 

Hur skulle du beskriva din stil 2011?

Feminin.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Bättre sinne, bättre hälsa och bättre ekonomi.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja!

 

Dog någon som stod dig nära?

Ganska nära i alla fall.

 

Vilka länder besökte du?

Inga. Något jag gärna ändrar på!

 

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Eget boende, fler resor.

 

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Alltid är en väldigt lång tid, men den 3/6 har stor betydelse för mig, och även Nyårsafton.

 

Vad var din största framgång 2011?

Min arbetsinsats på Stadshuset, att bli bättre på att hantera mina pengar, att be om hjälp.

 

Största misstaget?

Hade för bråttom att bli frisk.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja, ett par förkylningar har jag åkt på och så har jag ju mina vanliga krämpor som kommer och går, men inget större än så.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Förmodligen mat och kläder.

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

Massor!

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Definitivt gladare!

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat Mindfulness.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

Stressat.

 

Hur tillbringade du julen 2011?

Med familjen i Oxelösund. Bästa julen på många år!

 

Blev du kär i år?

Ja.

 

Favoritprogram på TV?

Ser inte på tv.

 

Bästa boken du läst i år?

Har läst många böcker i år. Men de bästa är nog de om Mindfulness och Depression.

 

Största musikaliska upptäckten?

Ingen aning!

 

Något du önskade dig och fick?

Kärlek, en lila lampa, presentkort.

 

Något du önskade dig men inte fick?

Ja, ett par tofflor, bättre ekonomi, bättre hälsa, mer lugn.

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Blev bjuden på Indisk restaurang av Annelie, Joakim var med.

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Bättre balans, mindre stress, mer Mindfulness, mer pengar.

Vad fick dig att må bra?

Kärlek, vänner, familj, jobbet, terapin.

 

De bästa nya människorna du träffade?

Joakim!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0