MATREKVISITIONER.


Hade jättesvårt att komma iväg till skolan imorse! Jag var såå trött och jag har något fruktansvärt ont i fötterna. Jag tror att jag lyckades gå något för mycket igår.. Det blev ca 17.000steg, men var det värt det om jag nu har en hemsk smärta?

Hann vara med på Matematiklektion i en timme i alla fall, innan jag var tvungen att gå på ett möte med SOC. Det var ett "akut"-möte eftersom jag inte har några pengar alls till mat osv. Det gick väldigt bra, jag fick Matrekvisitoner av henne, två stycken à 377kr. Kände mig nästan rik! Jag ska åka och storhandla på Willy:s på måndag. Jag har frågat, och de tar emot såna som tur är.

Hur som helst, efter det åkte jag hem och åt lunch och sen fixade jag mig och drog hem till Joakim. Hade lika mysigt som vanligt och blev bjuden på sushi! Jag glömde ju skriva det när jag skrev om mina pizza-cravings, att jag också haft ett sjukt sug efter sushi, då jag inte ätit det på flera månader. Däremot skrev jag det på FB, och det undgick ju inte honom, så han föreslog att vi skulle gå och äta det på en av de bästa sushirestaurangerna i Stockholm, som råkar ligga väldigt nära där han bor. Så gott var det!!! Han är för snäll!

Efter det åkte jag hem, eftersom jag ska upp och tvätta kl 10 imorgon. Så, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0