KUNG PÅ MATTE.


Japp! Idag hade vi matteprov på Negativa tal. Så enkelt det var! Jag känner mig så glad över att äntligen få det bevisat att jag inte är dålig på matte, utan har bara inte kunnat koncentrera mig i skolan pga alla de problem jag haft som surrat runt i skallen.. Och det är så kul att räkna när man fattar vad man håller på med och varför!

Nu blir det inga fler lektioner förrän två veckor in i Januari då jag börjar på nästa nivå! Men jag måste förbi skolan på Måndag ändå, för då ska vi få veta resultatet och prata lite individuellt med läraren om hur det gått under den här terminen.

Efter provet åkte jag till KS för gruppterapi som gick väldigt bra, men jag frös som en idiot under hela tre timmarna trots att jag lindade in mig i två filtar. Mot slutet kändes det även som om jag hade feber och jag hade ont i huvudet som fan, det kändes mer som migrän. Har jag en infektion i kroppen kanske?

Åkte direkt hem och har bara vilat och tagit det lugnt. Lägenheten är i fullständigt kaos då Ike lämnade det så innan han åkte, plus att när det är stökigt så stökar jag till det ännu mer. Undrar varför! I alla fall skulle jag behöva städa men som min terapeut sa så måste jag lära mig att fördela min energi mer balanserat och jag känner mig alltför svag och sjuk just nu för att orka göra något. Jag får helt enkelt vänta till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0