JULLEDIGT!


Dagen började med att Annelie hjälpte mig med att diska så att jag skulle hinna packa och sånt inför min resa hem till Mamma och Lillebror för at fira jul. Jag har stressat så mycket den senaste veckan och inte lyckats ta tag i min disk och Annelie var så snäll och hjälpte mig med, tack så hemskt mycket!

Sen åkte hon hem till sig och jag fixade mig och sen åkte jag till KS för årets sista gruppterapisession, det var mycket trevligt och vi bestämde att vi tjejer ska ses något under lovet och fika.

Direkt efter det åkte jag till Cityterminalen för att ta bussen ner till Nyköping men det är ju verkligen fel tid på dygnet att åka innerstadsbuss så jag höll nästan på att missa den, shit vilken stress! Men jag hann, som tur är och jag lyckades sova lite på bussen för jag var så himla slut!

När jag kom till Nyköping gick jag hem till min Storebror för att vara barnvakt till hans tre barn tillsammans med min Mamma och Lillebror. Det var så mysigt att få träffa barnen då jag inte har träffat de på jättejättelänge! Jag och mellankillen Jonathan låg mest i soffan och myste, det är han som saknar mig allra mest. Och deras yngste son Pontus har blivit större och går att samtala och sånt med nu, det är kul!

Vid 22 åkte vi hem med bussen till Oxelösund och nu är jag helt slut så ska hoppa i säng direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0