IDIOTGRANNAR.


Jag vaknar vid 7 av att jag är kissnödig, och hör att grannarna ovanför ser på TV på högsta volym och springer runt. Nej men vad trevligt.. Efter toabesöket kan jag omöjligt somna om. Magen börjar kurra och det känns som om jag har en hel avgrund där inne. Tänker efter och inser att jag ju bara åt tre gånger igår, så det är väl inte så konstigt att jag är hungrig. Men jag försöker somna om ändå. Efter en 45min ger jag upp och går ut i köket och fixar frukost.

En liten stund efter att jag ätit frukosten tystnar tv:n och allt springande. Skönt tänker jag, och ska precis gå och lägga mig igen när grannen UNDER sätter på sin Globen-anordning. Argh! Fan jag blir knäpp! !"/()=?=)(/&%¤#"!

Joakim har visst inga problem att sova, skönt för honom... Som tur är blev det tyst nu, så nu jävlar ska jag hoppa i säng!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Trist med högljudda grannar. Ibland saknar jag att bo i lägenhet eftersom det är så mycket jobb med huset...men det saknar jag inte :/



Roligt att det närmar sig nu :)



Det ordnar sig med maten ska du veta, man styrs av att man vill må bra och man mår taskigt om man missköter sig för mycket. Som antabus för alkoholister brukar jag tänka :) Men lite får man lägga ner sig själv också men det är 700 gånger lättare efteråt än innan...

2011-12-17 @ 11:12:23
URL: http://bypassoperation.blogg.se/
Postat av: jolene

Ja jag känner likadant fast tvärtom, haha! :P



Japp det börjar kännas mer realistiskt och jag ser fram emot det, innan har jag mest känt mig livrädd.



Skönt att höra Heidi! Det är ju det där med gränser jag har så svårt med, och jag är säker på att operationen kan hjälpa mig med det!

2011-12-17 @ 13:25:31
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0