DEN 7/2 SMÄLLER DET!


Japp, fick kallelsen på posten idag. FAN så najs! Jag bad de ju att det skulle bli tidigast v6 och jag har pendlat fram och tillbaka över om jag ska vänta ännu längre, eller kortare? Men nu fick jag kallelsen och det känns toppen! Det blir perfekt för då hinner jag köra ITRIMs VLCD tre veckor och sen avsluta med MODIFAST två veckor innan det smäller!

Just nu känner jag mig inte så rädd, mest förväntansfull och sugen på att börja mitt nya liv. Jag ser på andra hur snygga de blivit efter sina viktnedgångar och jag känner hur mycket jag längtar dit!

Det jag är mest orolig för är hur det ska gå med maten. Jag har ju haft så svårt att vara här och nu och planera ordentligt och äta långsamt och allt sånt där.. Men jag antar att man lär sig, andra verkar ju ha gjort det så.

Jag fick också en tid till SOC, den 2/1. Som jag befarade, lär inte få några pengar ifrån dem förrän i slutet av Januari. Men å andra sidan så sparar jag ju mycket pengar på det sättet. Haha.

Idag träffade jag för övrigt min psykiater, det gick bra. Hon förnyade receptet på antidepressiva och sömntabletter och skrev ett nytt läkarintyg. Och hon var nöjd med att jag mår lite bättre. Det här med ekonomin gör ju att jag fortfarande mår väldigt dåligt, men jag kan i alla fall få viktiga saker gjorda. Såna vardagssaker är det svårare med.. Jag kan stå i duschen i en hel timme utan att ha märkt att tiden gått, jag är otroligt långsam när jag ska ta mig iväg och jag har svårt att koncentrera mig på fler saker samtidigt. Plus att jag blivit mer uppmärksam på min kropp och hur den känns, och det gör det svårt att ignorera all smärta som jag har i fötterna, huvudet, ryggen, knäna, händerna, och jag känner hur spänd jag är hela tiden.

Jag lyckades i alla fall ÄNTLIGEN få det lite städat här hemma, när jag kom hem från Sollentuna. Så skönt! Och när jag var klar med det kom min kompis Mathias över, jag bjöd på middag och en kopp te. Vi hade jättetrevligt och mysigt, men jag frös som fan. Nu är jag helt slut och ska sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0