DAGEN EFTER.


Drog igång peppandet igår och följde med Joel på Technospelningen. Det var grymt kul och bra musik och härliga människor, men tyvärr orkade jag inte dansa så mycket då jag fick så jävla ont i fötterna.. Plus att jag hade en jävla tandvärk och var lite för trött. Men en del dans orkade jag med i alla fall! Joel är så snäll som bjuder mig!!!

GISSA om jag har ont idag! Kunde knappt gå imorse.. Men nu har fötterna vant sig lite mer i alla fall. Fan vad jag längtar tills jag är 50kg lättare, vilken glädje!!! Då ska jag fan inte göra annat än dansa. Jag måste gå till tandläkaren i veckan alltså jag står inte ut längre.. Blir tvungen att låna pengar av någon, men vafan, jag klarar inte av att ha såhär ont längre!

Lånade Ikes mobil och tog lite egoposebilder på mig själv innan jag gick ut, kände mig ganska fin ändå! Det är skitpissig kvalité, jag har försökt fixa de lite i Photoshop, men.. Ah.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0