BÄSTA VÄNNER.


Idag sov jag länge och sen skulle jag åka in till Nyköping för att träffa min bästa vän som fortfarande bor kvar här "hemma", Caroline. Hon har två jättefina pojkar som blir glada när jag kommer och leker med dem och den äldste hade sovit hos sin Mormor som bor granne med min Mamma, så jag åkte in tillsammans med dem, skönt att slippa ta bussen. Hon blev jätteglad för julklappen och pojkarna också, så jag är nöjd.

Vid 16 åkte hon och lämnade de hos sin Pappa, då de har barnen varannan vecka. När hon kom tillbaka åkte vi och handlade, för vi var jättehungriga och sen lagade vi mat och njöt av att kunna prata oavbrutet och bara mysa. Vi träffas ju inte så jätteofta men har ändå börjat träffas oftare sen två år tillbaka, och det är jag mycket glad för.

Vi bestämde att hon ska komma och hälsa på mig snart uppe i Stockholm. Eftersom hon hade lånat sin Morfars bil så skjutsade hon mig hem, det var väldigt snällt!

Är helt slut nu och ska däcka i sängen, sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0