ATT BLI ORDENTLIGT BORTSKÄMD.


Alltså det finns ingen hejd på hur fantastiska mina vänner är! Utan de skulle mitt liv vara ingenting..

Idag har jag tvättat och sagt hejdå till Ike som åker till Nigeria imorgon. Men först skulle han klippa sig, så han åkte hemifrån innan mig. Jag skulle nämligen träffa min underbara kompis Annelie. Vi handlade och gick hem till henne och lagade mat och pratade pratade pratade. Som vanligt, hehe!

När vi står där och lagar mat så ringer Ike och säger att han inte tagit sina nycklar med sig. Suck och stön, det är inte första gången det händer, han är en väldigt disorienterad människa! Så han fick ta sig hem till Annelie och hämta mina, den stackaren. Sen var maten klar och det var sååå gott! Efter maten spelade vi ett spel som heter Bezzwewizzer Underhållning, som är som TP fast något annorlunda, och frågorna i just det här spelet handlar om film, böcker och tv. Superkul!

Jag blev ordentligt bortskämd av Annelie som jag alltid blir, hon är som en storasyster till mig. Jag fick massage, och godis och ostbågar. Och vi lagade extra mycket mat så det räckte till tre matlådor var!

Nu är vi jättetrötta och ska sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0