ÄNNU EN STRESSIG DAG.


Ja, idag blev det också lite kaos. Jag började med att sova till 11, jag var trött och seg och det gjorde mig stressad eftersom jag visste att jag hade mycket att göra.

Kl 15 hade jag årets sista terapisession, det gick mycket bra. Efter det gick jag till Lagerhaus och köpte en disktrasa till Joakim som det står "Du är så bra på att diska" på, och en påse godiskfiskar som heter "Fina fisken", i julklapp. Sen åkte jag till IKEA där jag mötte Annelie, för jag skulle köpa resten av hans julklapp där. Det blev en handduk med fiskar på, en ny design för hösten, egentligen skulle jag köpa duschdraperiet, men det var slut så jag tog en handduk istället. Den var nästan finare, men jag tänkte att han får duschdraperiet senare när de har fått in det igen. Kul med grejer som matchar! Joakim älskar fiskar, och i somras använde vi ofta uttrycket "Det är fina fisken", därav dessa saker.

Efter det gick Annelie och jag till Willy:s och handlade, hon skulle sova hos mig och det blev mat över från igår, så vi behöve bara komplettera lite plus att vi köpte lite chips och dipp.

Till slut var vi klara och åkte hem till mig, där Joakim redan väntade på oss, vi fixade middagen så snabbt som möjligt för vi var så himla hungriga. Sen fick Joakim sina paket, och jag fick två paket av honom. Ett var stort, och han rekommenderade mig att öppna det innan jag åker ner till Mamma, så jag öppnade det på en gång. Det var en jättefin lila taklampa och jag blev jätteglad! Jag pratade jättemycket i somras om att jag vill ha en lila sidenlampa till mitt lila sovrum och tänk att han gav mig en! Det är egentligen inte den modell jag allra helst vill ha, men den här var också väldigt fin och passar in i mitt tema, så jag är hur glad som helst. Eftersom jag fick öppna ett paket gav jag ett paket av hans paket till honom som han också kunde öppna, och blev disktrasan, han tyckte den var rolig, så det var ju bra! De andra paketen sparade vi till att öppna på julafton!


Här är lampan jag fick, men jag tog bort sladd-strumpan, för den gillade jag inte.



Och här kan ni se både duschdraperiet och handduken med fiskar på, som tillhör serien "Svalen".

Efter middagen spelade vi ett parti Bezzerwizzer och Annelie vann och Joakim blev lite sur, hihi. Sen åkte han hem och Annelie och jag har suttit och pratat och festat på chips och dipp och nu ska vi gå och lägga oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0