TRÖTTIS


Jag stannade hemma från skolan idag! Jag insåg att efter denna hektiska vecka och med partykvällen som väntar, så skulle jag inte orka! Så jag bestämde mig för att stanna hemma och sova ut så att jag orkar med hela kvällen ikväll! Det är alltså en av A-Ls vänner som fyller år som vi ska fira!

Och så vet jag inte hur det kommer bli med möjligheter för att värma soppor där, så jag kommer för det mesta att ta med mig shakes som är lite enklare att ha med sig! Det är ju bara en natt så det blir inte så jobbigt. Jag ska ta kort på mina egengjorda drinkar sen så får ni se hur jag "festat"! Hihi.

På tal om det så får ni en till bild på mig, från samma tillfälle som sist, men från sidan!




Min rygg är svankig, så ni inte tror jag står och putar med magen eller något! Heheh.
Det ska bli kul att jämföra sen!

Nu ska jag packa och sånt där.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0