STARTSKOTTET


Idag gick startskottet, nu har jag äntligen satt igång!

Jag vaknade av att Sambon kom in och la sig vid 7.30, vi pratade en liten stund och jag kände mig riktigt pigg, så jag klev upp. Satte på mig stegräknaren i trosresåren och gick och gjorde i ordning min första måltid!

Dagens frukost blev alltså en shake, med smak av skogsbär! Det var väl inte det absolut godaste jag ätit i mitt liv, men det funkade! Fast den luktar bättre än den smakar. Jag vet inte vad det är, men man får en bismak av typ plast eller vakuum eller nåt sånt där skumt, och det förstör ju en del! Menmen, det var jag ju beredd på, så det är lugnt.

Förresten hade jag sjukt svårt att somna igår! Likaså i förrigår. Jag hade alldeles för mycket tankar som snurrade runt i huvudet och det ville inte ta slut! Men efter många om och men somnade jag i alla fall till slut.

Jag tror jag kommer somna rätt tidigt ikväll dock, och det är ju bra! Nu tänkte jag klä på mig och åka till Itrim för mitt första pulspass! Pepp pepp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0