SISTA DAGEN.


Usch, idag mår jag inte så bra. Har inget smör hemma så därför har jag skippat frukosten och det känns riktigt jobbigt just nu. Men jag ska äta lunch om en timme, det klarar jag!
Här ser ni mitt gamla ätbeteende för sista gången, hehe.

Dessutom hade jag känningar av en förkylning förra veckan, som inte blommade inte ut.
Men så somnade jag igår med täppt näsa och frös som en tok och vaknade imorse helt genomsvett! Så jag har nog haft feber hela natten, men som tur är så sov jag bort den under förmiddagen. Men det blir ingen DBT idag.

Istället ska jag fira min sista ohälsosamma dag med favoritkebaben med favoritpersonen, och sen ska vi gå på bio och äta popcorn och dricka Coca-Cola!

Det känns som en riktigt bra avslutning tycker jag, vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0