RELOADED


Hehe, det blev ingen promenad, jag fick tillräckligt med steg när jag gick runt här hemma och fixade och donade! Så jag satt kvar i soffan en stund och såg på både Byggfällan och Lyxfällan samtidigt som jag tvättade lite kläder i badrummet då jag behövde ha de rena till imorgon!

När programmen var slut hoppade jag in i duschen och rakade benen, så nu är de lena som en babyrumpa, hihi! Jag glömmer ju jämt att smörja in mig och är helt jävla snustorr, så nu var det verkligen kris! Speciellt för fötterna och händerna. Gör ju till och med ont att gå på fötterna, så torra är de! Och händerna känns som sandpapper. Det är en sak som kommer att förbättras stort sen när jag gått ner i vikt, för då kommer jag orka ta hand om kroppen mer!

Det är ju nämligen så att jag ska åka på kryssning imorgon! Därav alla förberedelser, hehe. Japp, kryssning är det som står på schemat! Vi åker ju inte förrän på kvällen, så självklart är det ju skoldag först!

Jag ska då åka med söta A-L och hennes vänner, det ska bli jättekul! Vi hade först en debatt om jag skulle åka med eller inte, då jag bestämde mig för att börja med ITRIM, men efter många om och men är vi nu överens om att jag visst kan åka med ändå och ha lika roligt ändå! För det första är jag sjösjuk och jag är inte så förtjust i att dricka på båtar, jag gillar inte tanken på att vi är ute på det stora farliga havet och att man lätt kan tappa kontrollen med alkohol. Nu är ju inte det något jag gör när jag dricker, men man vet ju aldrig vad som kan hända! Hellre säker än inte, liksom. Så det blir ingen stor förlust, menar jag. Dessutom tycker jag att maten på båtarna smakar halvfabrikat och det är inget kul, så därför klarar jag mig utan buffén också. Ja, sen är det ju bara massa kul kvar ju, härligt sällskap, spelmaskiner och disko! Varför skulle jag må dåligt av att åka på en kryssning?

Med tanke på de otroliga frestelser jag har blivit utsatt för de senaste dagarna så känns kryssningen som en enkel match! Och tänk på alla steg jag kommer samla in, för man går ju typ dygnet runt på båten, hehe.

Mja så det ska bli roligt, jag ser fram emot det. Vi kommer åka till Åbo, så det blir en 24timmarskryssning. Nu kurrar magen igen, det blir alltid runt den här tiden, konstigt! Men när jag var och tränade idag så kändes magen faktiskt mindre. Det ska bli så spännande på onsdag och se hur mycket jag gått ner tills dess!

Nu ska jag lägga mig och sova. Det blir en tidig dag imorgon också.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0