PULSPASS 1


Jahapp då har man gjort sitt första Pulspass! Det gick jättebra och var hur kul som helst. Efter första varvet kände jag mig helt slut och tänkte "men herregud, hur ska jag orka 2 varv till?", men det gick hur bra som helst förstår ni! Och jag mår så bra efter att jag har tränat, det känns superbra. Alla som jobbar där/är där och tränar är så trevliga och glada! Lite roligt också att jag hittills inte träffat på en enda som är under 30 år. Makes me special! Haha.

Och det är så skönt att det är så himla enkelt! Man går bara in i cirkeln och kör på i 30min, en gubbe som säger åt dig när du ska byta maskin, skitbra pumpande musik.. Så jäkla bra!

En annan bra sak är att varje gång man går och tränar så drar man sitt ITRIM-kort, och då registreras det att man varit där och tränat. Så sen när jag har uppföljning, då kommer vi att kolla upp hur mycket jag har tränat. Det är ju hur bra som helst för då kan man inte fuska, för det kommer ju synas liksom.

Jag kom hem och åt lunch, jag körde på en Potatis/Purjolökssoppa! Den var inte så jättegod, man får som sagt en mindre trevlig bismak, men den påminde ändå ganska mycket om Potatis/Purjolök i eftersmaken. Dessutom råkade det redan finnas lite vatten i kastrullen som jag skulle värma upp soppan i så jag råkade spä ut den en del.. Och då blev det ju ännu mer att få i sig! Men jag fick i mig hela i alla fall.

 

Har druckit massa vatten och blir kissnödig var 10minut ungefär. Lite halvkul sådär. Just nu mår jag väl inte sådär topp, jag mår illa, har ont i huvudet och känner mig lite svimfärdig. Därför ska jag nu ligga i soffan ett tag och se på film. Senare i eftermiddag/ikväll ska jag åka till Willy:s och handla lite grejs!

 

Hej så länge.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0