PARTY!


Jajjemensan, här festades det ordentligt!
Vi hittade först en slags nattklubb där jag och A-L skakade rumpan nästan helt ensamma på hela dansgolvet, då det inte var så mycket folk där. Och sen ville de andra gå vidare då de inte gillade musiken så bra, så vi hittade festklubben där ett coverband spelade live, de var jättebra! De spelade gamla och moderna låtar med spansk prägel på, det var skitnajs! Jag och A-L rockade återigen hela dansgolvet, jag vet inte varför, men ingen annan verkade vågade röra på sig ordentligt!? Kul som attan hade vi i alla fall!




Jag älskar verkligen att dansa! Och för ett halvår sen trodde jag att jag hade förlorat förmågan att dansa nykter, då jag hade svårt att dansa ute på krogen utan att ha druckit först, men ikväll blev jag motbevisad. SKÖNT! Jag vill kunna gå ut och ha kul utan att behöva dricka mig full, faktiskt. Jag har ju som sagt aldrig varit en stordrickare så. Men här får ni lite bilder på mina alkohol och kalori-fria drinkar!


En "rosa pantern", eller så kan man också kalla den skogsbärsdrink, hehe. Mycket god!

 

 

En "tjejdrink", eller så kan man också kalla den fun light jordgubbsdrinken, haha! Söt och god!

 

 

Hahaha, ja så jag tycker i alla fall inte att det var synd om mig, jag hade grymt roligt och mina drinkar smakade gott och såg goda ut, så vafan! En kryssning kan man alltid åka på, trots att man går på VLCD!

Den här dagen slutade jag på 15.400 steg!

Nu blir det sängen, god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0