INSPIRATION


Jag har suttit och kollat i lite bloggar där andra tjejer som håller på med ITRIM också bloggar om det och jag blir så himla inspirerad varje gång jag gör det!

Och det allra bästa med det är att jag får höra det från verkligheten, det är tjejer som faktiskt håller på med och som går igenom det på riktigt. Det blir så äkta då. Och mänskligt! Jag inser att människorna som gör detta är endast människor, inga felfria gudinnor. Det gör det hela lite enklare för mig. Jag har ju en tendens att vilja göra allt felfritt och perfekt, och det är ofta svårt att uppnå det målet. Så jag ska försöka vara mänsklig nu!

För jag vill ju verkligen att det här ska gå bra!
Och jag hoppas att ni vill finnas vid min sida och stötta mig, för jag behöver det!
Jag länkar till dessa två tjejers bloggar till höger här, där har ni också en länk till ITRIM's hemsida.

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Carro



Heja heja!!!

Det kommer att gå skit bra!

Bara att ringa om det blir jobbig.

Kram på dig.

2010-11-17 @ 10:18:11
URL: http://carolineahlqvist.blogg.se/
Postat av: BLOGGAREN

Tack för ditt pepptalk Carro, det betyder mycket! Har fått mycket såna idag! :D



Ja, det ska jag komma ihåg, det kan behövas!

Kram själv <3

2010-11-18 @ 12:45:21
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0