HUNGER


Usch, har feta hungerkänslorna just nu. Jag tror att det är då kroppen tar till mina reserver, när den morrar.. När den märker att det inte finns något att hämta, så tar den det som finns på lagret, så att säga!

Blev uppringd av A, jag tycker så jävla synd om henne! Hon kämpar på så hårt och hon vill så gärna, men hennes kropp dissar verkligen ITRIM's produkter rejält.. Först blev hon sjuk av VLCD'n och kräktes och blev undernärd, och nu är det samma sak med LCD'n! Alltså det är så elakt, för hon vill ju verkligen!

Men självklart peppar hon mig, jag fattar inte hur hon orkar! Jag försöker peppa henne också, men tycker inte hon ska fortsätta med LCD'n om hon blir sjuk av den, i så fall är det bättre hon börjar äta riktig mat igen och gör det på rätt sätt, får tillbaka energin och då orkar träna, så kommer hon också att gå ner, om än lite långsammare. Men friskare!

Imorgon ska vi ses efter skolan och träna och väga oss inför gruppmötet, det ska bli kul att träffa henne! Det har ju typ gått en vecka sen sist. Nu ska jag ta min promenad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0