HEJ HÅ


Hej på er sömntutor!

Själv vaknade man 8.20 av att hemtelefonen ringde, men varken jag eller Sambon hann svara. Vem fan ringer så tidigt en söndag!? Fast det var ju bra för mig i och för sig, för då kom jag ju upp i lagom tid!

Åt en Tomatsoppa till frukost, inte mums direkt, men det funkade bättre än både första gången och igår. Kanske man börjar vänja sig? I alla fall så åkte jag till ITRIM efter det och tränade! Det var helt FULLT! Men jag tog mig en plats i cirkeln och körde på! Efter det "intervjuade" jag en kvinna som gått på ITRIM sen i augusti och hon var mycket nöjd! Jag gör så, jag är lite rättfram och påträngade och frågor folk! Vill de vara privata så kommer jag inte bita dem, men jag lyckas hitta de rätta människorna att fråga! Dessutom är typ alla på ITRIM supertrevliga, glada och hjälpsamma, så det känns väldigt enkelt att vara påträngande. I alla fall så är jag väldigt glad för hennes skull att hon är nöjd och att det hela har gått bra för henne! Det peppar mig och får mig att känna mig trygg med mitt val av ITRIM.

En rolig grej; har inte sett EN ENDA person under 30år hittills. Jag känner mig väldigt ung i detta sällskap! De enda som är under 30 är några i personalen. Hehe.

Just nu är jag riktigt hungrig, men jag ska försöka hålla mig tills klockan närmar sig 13. "Storhandlade" efter jag tränat, varsitt paket av Morot/Ingefärasoppan, Kycklingsoppan, Skogsbärsshaken och Chokladshaken. Allting känns så himla enkelt nu!

Nu blir det en skön dusch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0