FÖRSTA ADVENT


A.H hade ju julpyntat sitt hem, och det var så fint och mysigt, massa snö utanför och massa julstämning inomhus, det var så härligt!

Själv har jag aldrig julpyntat något, har aldrig haft något eget julpynt, och likaså i år. Jag är egentligen inte så mycket för sånt, även om jag tycker det är fint.

Dock hittade jag en adventsljusstake jag skulle kunna tänka mig att ha hemma på Lagerhaus, den ser ut såhär;




Det där röda vet jag inte vad det är, jag skulle nog hellre lägga lite mossa eller nånting där, men i alla fall. Jag tycker den är stilren och snygg, utan en massa tjafs och sånt, haha. Den passar mig! Men det får bli till nästa jul, har ju som sagt inga pengar nu.

Och en sån här fin julstjärna att hänga i fönstrena!


 


Kanske inte just i vit, jag vet inte. De finns i flera färger. Japp! Men julgranen nöjer jag mig med att klä hos Mamma, och tomtar och sånt där får hon också ha för sig själv, haha. (och alla andra i Sverige)

Nästa helg kanske jag och A.H ska göra pepparkakshus! Det ska bli jättekul.
God jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0