DAG 9


Dag 2 på kryssningen, vi gick upp vid 7-tiden, skulle upp och äta frukostbuffén, jag blev inte insläppt för jag hade ingen biljett, så jag gick ner i hytten igen och drack min shake och så la mig för att sova mera, det behövdes verkligen! Mycket skönt var det.

De andra sprang runt på tax freen efter frukosten och shoppade medan jag låg och sov. Sen vid lunch-tid gick vi på nåt café och åt lunch, vi hade en riktigt najs utsikt från fören, jag tyckte det var väldigt fascinerande att se på när andra båtar lämnade och vi anlände till Mariehamn, de andra verkade inte alls lika intresserade, haha.

Efter lunchen gick jag och A-L ner till "spa"t och jag blev bjuden på en riktigt skön stund i bubbelpool och bastu, PLUS 15min i en massagestol, hur underbart var inte det!? Gah, tack så hemskt mycket, A-L, I loved it!




Jaaa, efter det så var det dags att sjunga karaoke, det var jäkligt roligt! Hehe, alla nyktra och pinsamma, det var A-Ls första gång, och vi sjöng Tusen och en natt - Charlotte Nilsson och sen Livin' on a prayer - Jon Bon Jovi, hahaha! Så jäkla roligt det var!




Ja och sen spelade jag lite spel men det gick inget bra och jag blev pank. Sen var det inte så mycket mer, sen väntade vi bara på att vi skulle komma fram! Nu är jag hemma igen och har lagt mig frusen under filten i soffan och ser på kärleksfilm!

Den här dagen slutade jag på 8.200steg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0