DAG 8


Hej hallå!

När jag packat färdigt åkte jag in till Slussen och mötte upp A-L på ett fik där hon käkade en toast och jag drack vatten! Sen tog vi oss till kajen där vi mötte upp hennes kompisar, och så gick vi på båten! Eftersom båten åkte ganska sent så blev ju inte fredagen så himla lång, och det var ju skönt!

Vi gick ner i hytterna och fixade oss i ordning lite, jag blev sminkad av A-L, det var roligt! Bild kommer senare, när den här bloggen blivit känd för familjen också. Jag är ju allergisk mot smink, så ögonen kliade ju och blev irriterade, så jag kan förstå om folk trodde jag att jag trots allt drack! Men det gjorde jag ju såklart inte.

Efter fixandet gick vi till buffén där A-L och hennes kompisar käkade julbord, hehe! Vilken jävla tur för mig att jag inte gillar maten på båtarna, för när de kom med tallrikarna fulla med julskinka och prinskorv, då fick jag mig en tankeställare; hur fan ska jag överleva julen hemma hos Mamma? Med hennes goda julmat? ÅH! Svårt var det! Och så fick jag inte plats vid bordet, så jag fick sitta i fönstret nere på golvet och det var ju inte så superkul, men ändå inte så farligt. Det blev mest kallt för mig! Till efterätt fick de chokladpudding och knäck, men det klarade jag mig lätt utan. Dock undrar jag hur det blir med allt julgodis hos Mamma? Oj oj oj vad svårt det kommer bli!

Ja sen kom vi tillbaka hit till hytten för lite häng, innan det är dags att bege sig ut på dansgolvet.
Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0