DAG 5


Oj oj oj!
Ännu en helt fullspäckad dag! Idag var det skola då och sen efter skolan åkte jag till Tumba för att träffa min fina kompis A.H, vi var hemma hos henne och pysslade och jag fick färdigt en massa julklappar! Jag älskar att pyssla, och det är så praktiskt när man är pank och inte har råd att köpa massa julklappar, för då kan man GÖRA dem! Det var så mysigt så. Och så gick vi som vanligt en promenad med hennes två hundar, de bor ute på landet så det är verkligen helt kolsvart där! Lite spännande, hihi.

A.H hade bakat en massa gott bröd med massa linfrön, nötter och morötter i, jisses! Och inte nog med det, till det så åt hon och hennes Sambo en tacopaj som verkligen luktade och såg jättegod ut! Jag ser fram emot när jag får njuta av sådana lyxigheter igen! Hihi. Fast, på ett helt nytt sätt än jag gjort tidigare. Jag är så glad över att det är så lätt att stå emot, jag trodde verkligen att det skulle vara svårare!

När jag skulle hem fick jag vänta en bra stund på Tumbas station, det var mindre kul men det slutade bra då jag hittade ett snabbare sätt att ta mig hem, hihi.

Nu är det bums i säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0