DAG 2


Sådärja!
Då var den här dagen också slut. Tomatsoppan smakade liiiite bättre, men den är fortfarande mjölig och grynig, så den kommer jag inte att köpa. Jag tycker det känns precis lagom med två shakes och två soppor, det blir ju fyra måltider det!

Tog en 30minuters promenad efter att jag hängt upp tvätten, jag kände mig lite tung och seg, kan bero en del på att jag gick i stövlarna som är lite för stora i fötterna, men var ju tvungen att köpa den storleken då mina vader är typ dubbelt så tjocka som Sambons, haha. Fick också mer ont i min träningsonde vad, men det är sånt man får stå ut med!

Stegräknaren ligger på över 10.500steg, det känns helt suveränt, med tanke på att jag egentligen inte gjort så mycket idag.

Jag känner mig väldigt motiverad och peppad och jag hoppas att det håller i sig! Har tappat räkningen på hur mycket vatten jag druckit idag, men jag tror att om jag får i mig en flaska till så borde jag åtminstone ligga på 2L.

Nu ska jag sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0