DAG 12


Jaha det var en massa förseningar i trafiken idag så jag kom inte iväg till terapin imorse. Fick skippa den! Så jag åkte direkt till skolan istället. Idag var en rolig dag! På förmiddagen fick jag och halva klassen leka en lek där vi diskuterade yrken vi är intresserade att jobba med.

Sen var det lunchdags, det var nåt fel i köket så de fick ingen riktig lunch, utan bara gröt, då kändes det lite najs, haha. Taskigt av mig! När jag och J ätit klart gick vi upp till datasalen där vi satt och hängde med ett gäng från klassen. Schyssta folk!

Sen började andra passet och då var det teori som gällde, och jag var den enda i min grupp som valde att plugga Matte, så jag fick läraren för mig själv, det var riktigt najs!

Sen när vi skulle gå till bussen började de andra fika eftermiddagssfika, och köket hade bakat nån mjuk pepparkaka, det luktade sjukt gott! Så jag skyndade mig ut från skolan så jag inte skulle frestas i onödan. Därifrån åkte jag till Medborgarplatsen och lämnade tillbaka filmerna som jag var en vecka försenad med, skönt att få det gjort!

Sen åkte jag hem. Idag har jag redan nått 8.000steg, men eftersom jag inte tog den där promenaden igår så ska jag ta den idag istället. Jag är inte lika frusen idag och mer sugen på att gå ut och röra på mig, så det passar bra. Jag har kommit på att det är jävligt kallt i vår lägenhet för vi "fyller" inte ut den. Så när jag kommer in från promenaden ska jag tända massa ljus, så man slipper sitta och hacka tänder!

Imorgon är det dags för vårt andra gruppmöte, det ska bli så kul! Och det ska bli så sjukt spännande att väga/mäta sig och se vad som hänt sen jag började.

Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0