DAG 11


Åh, vad trött jag är idag!

I morse var jag inte sådär jättetrött, utan det kom på eftermiddagen.. Idag i skolan fick vi först räkna matte, vi fick sitta tre och tre och lösa problem tillsammans, det var kul!

Sen efter lunch fick vi välja att prova på ytterligare några saker och jag valde att gå med i kören! Jag älskar att sjunga och har nästan alltid varit med i skolkören, så det var kul att jag fick vara med. Nu är det ju mer än 2½ år sedan jag var med i någon kör sist, så jag är väldigt otränad, men det gick ganska bra ändå. Lärarinnan rådde mig att lyssna mer, så att jag skulle komma in i tonlägena bättre, men hon sa också att jag hade bra potential! Kul att höra. De andra som var med var ju hur duktiga som helst, och då fattades ändå musikeleverna!

Så fick jag slutade lite tidigare än de andra eftersom vår lärarinna bestämde det! Bra tyckte jag, som slapp skynda mig hem för att tvätta. Men ack, så jag bedrog mig, för vår störda tvättstuga har återigen bestämt sig för att ändra vår tvätt-tid! Det är inte första gången det händer, jag blir tokig! Vi har ju inga rena kläder..

Så jag fick boka en ny till på onsdag, men då får Sambon ta hand om det, för jag ska ju till ITRIM då! Men åh, vad svårt det är att motivera sig till att gå ut och ta en promenad nu när det är så förbannat kallt ute! Jag vet inte vad jag ska göra? Jag önskar jag hade ett gåband här hemma istället.. Vill verkligen inte gå ut! Men jag behöver ju de där 30minutrarna och de där stegen.. Hm! Nu ser jag på film i alla fall, det är snart dags för middag!

Ska försöka ta mig ut på en promenad efter middagen..



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej gums, ville bara säga att du är så himla duktig! Och vilken fin blogg!



Puss & Kram

2010-11-30 @ 11:40:59
Postat av: BLOGGAREN

Awh, tack så mycket vännen! <3 Det gör mig glad att du kommenterar och peppar!



Kraaaaaaaaaam.

2010-11-30 @ 20:45:34
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0