DAG 10


Jaha!
Jag hade ställt klockan på 9 i morse, men inte fan gick jag upp då! Jag låg och snoosade mig till så mycket som halv 11! Fy på mig. Men av någon anledning var jag supertrött och hade jättesvårt att komma upp ur sängen. Sen segade jag mig när jag väl var uppe också. Men, till slut, kom jag ändå iväg till gymmet. Jag och A hade ju bestämt egentligen att vi skulle träna idag, men så fick hon avboka, så jag åkte själv.

När jag väl kom dit blev jag superpepp, och det är ju bra, men, jag gjorde ett misstag! Jag drog på utav bara fan, och det är ju inget bra, för då blev jag ju helt jävla slut efter halva tiden! Aj aj aj vad tungt det blev mot slutet, jag kände mig helt färdig! Nepp, det är mycket bättre att köra normalt i början och sen öka på på slutet, för då får ut mer av träningen. Menmen, alla gör vi misstag ibland, inget att sura över! Jag klarade ju av att träna i 30minuter i alla fall!

Såg att ITRIM's kokbok kommit ut, vad kul! Jag önskar jag kunde köpa mig en, men har inte råd med det nu. Efter träningen åkte jag hem och duschade och åt frukost, så kom min fina vän A.H och hämtade mig! Hon hade åkte runt lite i stan för hon var uttråkad, så det var ju tur vi fick tag på varandra! Vi åkte hem till henne, och eftersom hon inte ätit lunch så stannade vi på Max och hon köpte med sig ett mål mat.. Som jag satt och höll i hela bilresan! Åååhhh gissa om det luktade gott! Men, det var ju hennes mat, och inte min! Hehe.

Väl hemma hos henne fick jag hjälpa henne att färga hennes hår, och sen satte jag igång och sydde, jag passade på att laga mina trasiga jeans, fick det färdigt, det känns bra! Nu har jag i alla fall ett par till byxor! Dock tror jag att jag får vänta till efter jul innan jag kan ha dem, då jag tror de är en aning för små. A.H pysslade med sitt, och sen tog vi en fin promenad i mörkret med hundarna, sen hjälpte jag henne att klippa klorna på en av hennes hundrar som absolut inte tycker det är roligt, usch, stackars lilla tjejen! Men det gick så bra så, jag höll i henne och hon höll sig mycket lugnare än vad hon brukar göra. Sen var det dags att åka hem!

Ja, och sen dess har det inte hänt så mycket, jag ska gå och lägga mig snart, ska ju upp till skolan imorgon!
Idag slutar jag på dryga 8.000steg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0