BESVIKEN


Hej på er.

Var jättetrött imorse så jag tog mig en sovmorgon. Men jag var skapligt hungrig när jag väl gick upp sen kan jag säga! Såg fram emot dagens frukost väldigt mycket, hade bestämt mig för Äpple/Kanelgröten!

Fy fasen så besviken jag blev! Den luktade så himla gott att det vattnades i munnen på mig och jag tänkte att med lite mjölk till (1dl minimjölk), så kommer det här bli kanon. Trots att jag aldrig ätit gröt i hela mitt liv då jag aldrig tyckt om det. Har svårt för det klibbiga! Men nu tänkte jag att fan, kanske det här ändrar alltihop. Men icke då. Jag tog första skeden och ville nästan gråta, så besviken blev jag.. Det smakade inte gott alls! Det enda bra med hela gröten är de små äppelbitarna. Resten är bara.. En "mjölig" sörja.

Igår när jag satt och kämpade med Tomatsoppan påpekade Sambon att jag levt ett väldigt bortskämt och lyxigt liv när det gäller mat. Han tyckte att soppan var GOD. Så berättade han att när han gick på internatskolan när han var liten så fick man helt enkelt lära sig att äta mat man inte tyckte om, så idag kan han äta vad som helst. Fuskigt! Kanske. Det beror på hur man ser det, hehe.

 

Men nu har jag ett problem här. Jag slutade äta efter halva portionen. Och jag VET att jag borde äta upp resten.. Men jag VILL inte. Vad ska jag göra? Varför skulle de göra det så jävla svårt för??? Fan.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0