ITRIM


Hej!

Det här är min blogg för mig själv och er som vill följa mig under min resa med ITRIM.

Jag blev rekomenderad att börja med ITRIM av tjej på Familjeliv.se. Sagt och gjort, jag sökte upp deras hemsida, skickade en intresseanmälan och fick komma på ett informationsmöte två dagar senare.

Jag blev helt såld! Det var som att de tagit alla mina tankar omkring det bästa sättet att ändra livsstil på, och gjort det till ett program! Jag är så imponerad och så tacksam för att jag hittade dit. Och jag hade en sån tur att jag fick börja direkt med förprocessen som innebär konditionstest, motionsvisning och även inledande hälsoanalys.

Redan imorgon är det dags för det första grupptillfället och på fredag börjar jag med måltidsersättning Rivstart Snabbt.



Det ska bli så roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0