UNDERBAR DAG

Hej hallå!

Idag är jag på ett fantastiskt humör! Solen har just kommit fram och lyser starkt och fint, och jag har ätit dagens första mål, en Jordgubb/Citron Smoothie = superjävlagod!

Sambon ska iväg till stan, han ska ta en sväng förbi kyrkan och sen spela lite schack, så han kommer tillbaka hem när de flesta av gästerna redan kommit. Ja, för idag är det ju ADVENTSMYSDAGEN! Det ska bl så himla fint och kul, och hittills har jag fått det till att hela 9 personer förmodligen kommer!

Jag gillar mina nya klasskompisar grymt mycket och jag gillar skolan som fan! Jag är så himla nöjd med mitt liv just nu, känns helt underbart!

Kraaaaaaaam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0