SUG


Något jag märkt de senaste dagarna är att suget efter riktig mat har ökat något. Och just ikväll, just nu, är det starkare än någonsin. Jag vill äta mat! Potatis, kött, grönsaker, kyckling, fisk, sås, pasta, ris... ALLT! Herreguuuud! Usch vad jobbigt det är.

Tur att det är läggdags, hehe. Imorgon är ju en ny dag och då kör vi på som vanligt!
Från och med imorgon är det ju bara 4 dagar kvar tills jag får börja med LCD, och då kommer det att bli ett riktigt lyft, det lovar jag!

God natt.



Kommentarer
Postat av: Annelie

Du är duktig skruttan!Puss på dig!

2010-12-06 @ 01:24:19
Postat av: joline

Tack, tack! :D

2010-12-06 @ 22:13:06
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0