DAG 23


Japp, idag började jag alltså med LCD! Och hittills har allt gått jättebra. Först tog jag en Mango/Apelsin Smoothie till frukost, och eftersom vi sov länge så åt jag inte den förrän mellan 11.30 och 12. Den var i alla fall supergod!

Sen åt jag en något försenad lunch nyss, det blev en Frukt och Nötter Meal Bar, eftersom jag städade och glömde bort tiden så fick det bli en sån, jag hade egentligen tänkt ta en Hot Meal, men den får jag ta till mellanmål ikväll istället. Hur som helst så var den också god, lite väl söt, men väldigt lättätlig. Det här med LCD kommer bli en lätt match, känner jag!

Ja, så J.M åkte hem vid 14-tiden och jag började städa hela lägenheten, så nu riktigt skiner det här hemma! Något jag dragit ut på alldeles för länge. Men jag måste säga att vi är rätt bra på att hålla det städat och fint här! Ja och så tvättade jag också, och nu är alla kläder upphängda och nervikta.

Nu sitter jag och väntar på att A-L ska höra av sig, hon ska nämligen komma hit på besök! Det är första gången sen vi flyttade, så det ska bli spännande. Bättre sent än aldrig, eller vad säger man? Vad vi ska hitta på vet jag inte men det brukar vi alltid lösa på något sätt!



Kommentarer
Postat av: Annelie

sorry, får komma en annan dag gums



Kram

2010-12-11 @ 23:58:44
Postat av: joline

Äsch gumman, det är lugnt!

2010-12-12 @ 09:59:04
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0