HEMLIGHETEN AVSLÖJAD


Jag hade ju tänkt låta det här med ITRIM bli en överraskning för min familj hemma i min hemstad tills jag åker ner dit till julen, men så kom jag på att Mamma kanske köper hem en massa julmat och grejer och lägger ut pengar i onödan, så jag bestämde mig för att berätta för henne ändå. Så idag berättade jag det, och nyheten om mina dryga 6kg som jag blivit av med på 12 dagar.

Hon blev inte så förvånad som jag trodde hon skulle bli och hon berättade att hon inte tänkt äta så mycket julmat i år eftersom hon ska opereras i halsen precis innan jul, så det gjorde inte så mycket. Mer mat till Lillebror då, haha!

Men hon är så omtänksam, hon sa att hon då kunde tänka sig för och inte ha så mycket julgodis och sånt hemma. Snälla Mamma! Jag visste att hon om någon skulle ge mig det största stödet i denna livsstilsförändring.

Nu när allt blivit offentligt så ska ni få se den fina sminkningen jag fick av A-L förra fredagen!


Fint va!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0