FILMKVÄLL


Ja, eftersom mitt besök uteblev så la jag mig i soffan och såg på film. Två stycken blev det, först "Hancock" och sen "Wall Street" (87). Bra filmer båda två!

Dessutom hann jag smaka på ITRIM's Hot Meal Couscous Provencale, det var supergott! Kryddigt och något att tugga på och grönsaker och kikärter och couscous. Mums!

Sen till middag tog jag en Chokladsmoothie, också den var god. Jag hade fått höra att den smakar ungefär som Pucko, och det är jag beredd att hålla med om!

Så jag är grymt nöjd med första dagen  med LCD, och jag ser fram emot imorgon, då mina tider förmodligen kommer vara något bättre. Imorgon blir det ADVENTSMYS!

Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0