FEST!


Japp, kom just hem från krogen och jag hade en skitbra kväll! Först sågs vi på Biljardpalatset där vi spelade biljard, jag ÄLSKAR biljard! Jag drack min "middag", en chokladshake, och de andra drack öl.

Sen gick vi vidare till The Viper Room/Blå, och då hade jag tagit med mig en flaska färdigblandad Fun Light som jag drack öppet och obekymrat, vi gick in så himla tidigt och helt nyktra, så antingen la inte personalen märke till min gratisdricka, eller så brydde de sig inte. Hur som helst satt vi och snackade, det var kompisar till klasskompisarna med, och jag gillade folket och vi hade jäkligt trevligt! Sen blev det såklart lite dans också, så jag fick släppa loss och ha riktigt kul!

Men efter hela veckan i skolan och hela fadderullan så blev jag trött vid halv 1 nån gång och det började kännas lite ovärt att vara spiknykter bland massa fulla människor, så jag bestämde att jag skulle sluta när jag låg på topp! Jag gillar att bo där jag bor nu, det tog bara 30min in och 30min hem! Skitbra.

Japp, men nu är det läggdags, godnatt!
Drygt 19.000 steg hamnade jag på idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0