DAG 42


Jahapp! Igår kom halsontet och idag blev det ännu värre.. Inte kul! Jag är relativt trött på att vara sjuk nu! Och det dumma är att det inte hjälper med halstabletterna, så jag vet inte vad jag ska göra! Mamma och Lillebror hade ju Zyx hemma och jag hade för mig att de var superbra, men de tog ingenting på mig. Så jag sov väldigt dåligt inatt, jag frös som en idiot och jag kunde knappt svälja, ville bara gråta, så frustrerande var det.

Tja, men både jag och de andra kände oss i alla fall lite smått piggare på eftermiddagen, så vi tog bilen in till Nyköping så jag kunde ta bussen hem till Stockholm!

Så fint det var att komma hem igen! Och Sambon var glad över att ha mig tillbaka, han är så söt. Han är inte förkyld, men eftersom han har jobbat dubbelt hela veckan så är han också rätt körd i skallen nu, så så fort vi gjort oss klara för sängen ska vi gå och lägga oss!

Dock hann vi byta julklappar först, och Sambon blev helt överlycklig över sin, han fick en ZAP MINI CLIP Mp3-spelare! Han har sagt flera gånger de senaste månaderna att han vill ha en Mp3-spelare, och det är ju förståeligt, eftersom han skulle ha musik spelandes i öronen dygnet runt om han fick välja, hehehe. Så jag känner mig fett nöjd med årets julklapp! Själv fick jag en jättefin tröja av honom, jag är jätteglad över den också!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0