DAG 41


Mm igår var väl en helt okej dag, dock mot kvällen kände jag mig lite smått illamående, det liksom svallade.. Och så hade jag feber som gick upp och ner hela tiden. Men jag fick i mat, i alla fall, för hungrig blev jag.

Ja och så nös jag en del under dagen, och det kändes som att det kittlades i halsen litegrann, så jag fick liksom hosta lite, så jag blev lite orolig att jag skulle bli förkyld. Hade ett munsår på G också, och det får jag bara när jag är förkyld eller väldigt stressad..

Vaknade idag av att Mamma gick upp och skramlade i köket. Jag kände mig trött och ville sova vidare, men magen var hungrig, så jag fick snällt gå upp och äta frukost. Munsåret har inte blivit en blåsa än, för jag tog på Anti innan jag gick och la mig igår, och förhoppningsvis så slipper jag det värsta om jag fortsätter kurera med Anti. Och jag har inte nyst något idag, men å andra sidan känner jag mig obehaglig i halsen. Så jag tar mig en Zyx nu och hoppas att jag lyckas hålla tillbaka alla eventuella sjukdomar.

Men jag känner ändå att det nog är dags för att åka hem till Stockholm idag. Jag saknar min Älskling ju!
Hej på er.



Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan vännen!

Ett litet tips är att be om receptbelagda tabletter mot munsår (herpes). För dom funkar tusen gr bättre, min läkare sa att det inte alls fungerar med anti. Det är bara att kasta pengar i sjön.

Gott Nytt år, kramar i massor från Mullsjö!

2010-12-29 @ 21:41:05
Postat av: joline

Aha! Tack för tipset, Frida! Mycket bra att veta <3



Gott nytt år på dig!

Kramar!

2010-12-31 @ 20:32:48
URL: http://jagochitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0