DAG 40


Fick sova nästan hela natten ostört, behövde bara gå på toa en gång. Vaknade vid 9-tiden idag, av att Mammas telefon ringde så gick jag upp och la mig i soffan igen och åt upp resten av min smoothie från igår.

Min hälsorådgivare Helén ringde mig och gav mig lite råd om hur jag skulle göra med mat och sånt, hon är så snäll! Och sen åkte min Moster till ICA och handlade, så när hon kom hit med grejerna så tog jag en ny halv smoothie och en rostad smörgås och det gick bra.

Jag mådde inte illa innan jag spydde och knappt efteråt heller, och så har jag inte mått illa någonting sen igår, så att äta gick bra. Värre är det för Mamma, för hon mår lite illa, men hon fick i sig kräm och rostad smörgås också.

Jag siktar på att åka hem till Stockholm imorgon.
Nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag äta lite mer, känner mig hungrig.
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0