DAG 38


Hej på er!
Ännu en fin dag, det var soligt och fint väder på dagen så jag och Mamma tog en lång, fin vinterpromenad! När jag kom hem igen fortsatte jag och Lillebror med vårt Harry Potter-maraton.

Sen kom Caroline och hämtade upp mig med Görans bil, så åkte vi tillsammans hem till Johanna och Lilly! Det var jättekul, vi spelade Kinect som Johanna och Henrik gett sig själva i julklapp. Vi spelade forsränning, friidrott, pingis och mer. Det var så himla kul, men också fysiskt ansträngande, då man måste springa på stället, hoppa och ducka! Och det var fint att få träffa dem båda igen, innan jag åker hem, och så fick jag ju ge Lilly hennes fina klänning också! Hon kan ju inte prata så vet inte vad hon tyckte om den, men Johanna tyckte den var jättefin i alla fall!

Ja och sen när vi skulle gå hem så skulle Johanna ut och gå med hundarna, så då följdes vi åt en bit! Mamma kände sig dålig och la sig i sängen tidigt och jag och Lillebror har kollat på mer Harry Potter, men nu ska jag också lägga mig och sova. Imorgon åker jag hem!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0