DAG 36


Jaha!
Slapp, skön julafton må jag säga! Jag, Mamma och Lillebror började dagen med frukost och sen fick vi öppna varsin julklapp! Jag öppnade den jag fick av Mormor, ett manikyr/pedikyrset!


 

 

Så såg vi på "Harry Potter och De vises sten", och sen fixade vi oss innan vi satte oss och tittade på det årliga Kalle Anka! Efter Kalle Anka var det dags för julmiddagen. OCH, tänka sig, jag pallade inte att stå emot det. Jag tog mig en portion!


 

 

Men tänk så gott det var! Sen plockade vi undan innan vi äntligensatte oss för att öppna resten av våra julklappar!

 

 

 

 

Haha, Mamma hade visst storhandlat på Apoteket åt både mig och Lillebror! Men nöjd med mina julklappar är jag ändå! Tja, sen blev det två Harry Potterfilmer till för mig och Lillebror! När tredje filmen var slut var vi inne på hans rum en stund och pratade hemlisar tills vi till slut var för trötta för att orka prata mer!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0