DAG 35


Dagen före julafton!
Ja, idag har jag haft en ganska slapp dag.. Fick mig en skön sovmorgon och sen tog jag det lugnt ett tag innan min fina barndomsvän M kom på besök, då satt vi i köket och "catched up" lite. Sen åkte vi med Mamma och Lillebror ner på stan och gick på ICA en sväng, sen skjutsade vi hem M innan vi åkte förbi Mormor och lämnade/hämtade julklappar.




Väl hemma åt Mamma och Lillebror middag och jag fyllde i min kalender. Sen skulle jag och Lillebror påbörja ett Harry Potter-maraton, men så ändrade han sig för hans kompis skulle komma förbi. Så nu sitter jag i vardagsrummet framför datorn och samtidigt ser på "The Holiday" med Mamma. En fin julfilm!

Hahaha, fast nu kommer Lillebror och hans kompis och vill se "Unstoppable", så jag får avsluta här nu. Imorgon är det julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0